پدر و مادرخشمگین الهه ۱۷ ساله را کشتند
Quick Bird
علمی،آموزشی،تفریحی...

Quick Bird را در گوگل محبوب کنید...
با یک امتیاز مثبت میتوانید از Quick Bird حمایت کنید!
فقط كافي است بر روي دكمه 1+ كليک كنيد.

 مادر الهه در همان دقایق نخست بازداشت، اعتراف عجیبی کرد و با بیان اینکه دخترش را خودش کشته اصرار کرد که در قتل هیچ کس دخالتی نداشته است.

این زن از روز 23 اسفند‌ماه سال گذشته توسط مأموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران تحت تجسس‌‌های کارشناسانه قرار گرفت و با وجود تناقص‌گویی باز خود را قاتل الهه معرفی کرد تا اینکه پدر 45 ساله خانواده از بیمارستان مرخص شد و با رفتن به اداره ویژه قتل ادعا کرد که دخترش را کشته و بسیار پشیمان است.

وی در خصوص انگیزه‌اش گفت: الهه مدت 3 سال بود که با پسری به نام امین 20 ساله دوست بود، یک ماه پیش بود که به در خانه «امین» رفتم و بعد از صحبت با او و پدرش قرار شد شب جنایت به خواستگاری دخترم بیایند و با هم ازدواج کنند، اما یک هفته پیش از آمدن آنها متوجه روابط پنهانی امین و دخترم شدم و تصمیم گرفتم با ازدواج آنها مخالفت کنم. روز حادثه وقتی «امین» به همراه خانواده‌اش برای خواستگاری به خانه ما آمدند خیلی عصبانی بودم و بعد از حضور آنها قاطعانه گفتم که این ازدواج را نمی‌پذیرم و خانواده «امین» که خیلی عصبانی شده بودند با اعتراض شدید به ما و متلک‌پرانی مبنی بر اینکه دختر و پسر سال‌هاست با هم رابطه پنهانی دارند خانه را ترک کردند.

من خیلی عصبانی بودم دخترم که خیلی ناراحت بود، اصرار به ازدواج با امین داشت و تهدید به ترک خانه را کرد من و مادرش که خیلی عصبی بودیم واکنش نشان دادیم. همسرم سراغ دخترمان رفت تا با وی درگیر شود و از من خواست چاقویی از آشپزخانه بیاورم و من نیز که خیلی عصبانی بودم 2 چاقو از آشپزخانه آوردم و یکی را به همسرم «طناز» دادم، همزمان 2 دختر دیگرم برای نجات خواهرشان دست به کار شدند، برادرم هم من را محکم چسبید در همان حالت همسرم چند ضربه به دخترم زد و من در لحظه آخر که توانستم از دستان برادرم فرار کنم ضربه‌ای به پشت کمر «الهه» زدم و دیگر چیزی به یاد نمی‌آورم تا اینکه در بیمارستان متوجه شدم دخترم را کشته‌ام.

«طناز» 44 ساله مادر خانواده با تأیید ادعا‌های شوهر مقصر را الهه دانست و گفت: کسی که باعث بی‌آبرویی خانواده ما شد خود الهه بود و همه اتفاقات در یک لحظه رخ داد.

تحقیقات نشان داده که مادر خانواده چند باری به دلیل بیماری روحی در بیمارستان بستری بوده است و نظریه پزشک قانونی ضربه چاقویی که توسط پدر به الهه زده شده را عامل مرگ دختر جوان دانسته است.

بنا به این گزارش، پدر و مادر خشمگین با اتهامات قاتل و مباشرت در بازداشت هستند تا پس از صدور کیفرخواست از سوی 5 قاضی دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط دانیال
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
وضعیت آب و هوا
امکانات جانبی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان Quick Bird و آدرس QuickBird.loxblog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





انواع فال